tiistai 20. syyskuuta 2011

Pentua katsomassa

Oltiin tänään katsomassa shelttivauvoja Seinäjoella ja tavattiin nyt sitten ensimmäistä kertaa meidän tuleva hauveli-vauveli! Oli ne kaikki niin ihania ja suloisia. Tässä pari kuvaa pesueesta ja meidän vauvasta:

 Minä ja meidän vauva, joka mitä luultavavimmin kastetaan nimellä High Glade´s Honey Melody. Kutsumanimi on vielä hieman hakusessa, mutta tällä hetkellä vahvoilla on Mila, Vendi, Nita, Netta ja Tessa. Itse olen tällä hetkellä kallistumassa tuohon Milaan, pentu oli ihan Milan oloinen :)



 koko katras, meidän pentu oikealla.

 untenmailla

 painia veljen kanssa



Hänelle näyttäisi tulevan siniset silmät <3



6 kommenttia:

  1. Milahan onkin nätti nimi. M-kirjain alussa niiku munkin nimessä :D

    Äipällä on ollu joskus Tessa niminen seropi. Tai sen, siis koiran ei äipän, koko nimi oli Tessa Bebita Taskinen von Hautamäki-Väisänen. Huoks.

    VastaaPoista
  2. Voooiihh että kun on söpö :)♥
    Ja Mila on tosi kiva nimi. Toivottavasti toi aika nyt menee nopeasti et saat ton söpöliinin kotiin mahdollisimman pian :)

    VastaaPoista
  3. Olen joo, ja todella tyytyväinen oon ollut niihin :)

    VastaaPoista
  4. Miten päädyit valitsemaan seltin toiseksi koiraksi? Miksei toista westiä?

    VastaaPoista
  5. Meillä on jo kolme westietä (kaksi vanhemmillani ja yksi minulla) ja haluan vaihteeksi jonkun muun rodun ja shelttiin päädyimme pitkällisen harkinnan jälkeen.

    VastaaPoista
  6. Eikä, en kestä ton pikkuisen suloisuutta ja sitä, että se on just sheltti. Oon myös haaveillut sheltistä pitkään, loistava rotuvalinta :)

    VastaaPoista

Iso kiitos kommentista! ♥ Jos kommenttiboksia ei näy, niin sivun päivittämisen pitäisi auttaa :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...